The Sun mistakenly reports Prince Phillip has died

161

In an embarrassing turn of events for one of Britain’s leading tabloids, The Sun, has mistakenly reported that Prince Philip has died.

The story, which was published for a few minutes before being taken down quickly read, “Prince Philip dead at 95, how did the Duke of Edinburgh die, etc etc.”, with the following also being published “Prince Philip, otherwise known as the Duke of Edinburgh, was the husband of Queen Elizabeth II.”

The article has been removed from The Sun website, however, it still seems to be listed on Google.

Rumours of an emergency announcement went into frenzy after the Queen called her aides and team for a meeting at Buckingham Palace. The BBC reported that the meeting was not cause for concern and meetings like this happen once a year.

Latest From Related Articles

Overnights: Star Plus stays top on Friday; Sony TV strengthens in UK

BT Sport confirmed as second broadcaster of IPL 2019 in UK

Overnights: Colors Rishtey delivers record share; shoots up to No.2 in UK

Leave Comment

Please enter your name here
Please enter your comment!