Al Arabiya removed from Sky EPG

66

Al Arabiya has become the third Asian broadcaster to be abruptly taken off from the Sky EPG.

The Arabic news service, which was available on Sky channel 855, was taken off its position on Friday.

This week also saw the exit of Glory TV and Noor TV from the Sky EPG line-up. However, the latter returned on the EPG the following day.

In these circumstances, Sky would only remove a channel from the EPG if A. Payment has not been received from the broadcaster B. Technical fault with the channel.

Keep it with BizAsiaLive.com for more.

Latest From Related Articles

Star TV UK becomes first to advertise on London Tube panels

Star Gold UK & Hotstar to broadcast IPL 2019 players auction

Overnights: Record ratings for Sony TV’s ‘Patiala Babes’ on Friday in UK

Leave Comment

Please enter your name here
Please enter your comment!